Social CRM and digital marketing communication in B2B relationships

Bibliographic Details
Main Author: Himanen, Marjo
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2011.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1196616

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1196616
003 FI-J
005 20210226212844.0
008 120328s2011 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC006012891 
035 |a 1196616 
041 0 |a eng 
100 1 |a Himanen, Marjo. 
245 1 0 |a Social CRM and digital marketing communication in B2B relationships /  |c Marjo Himanen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2011. 
300 |a 85 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiakkuudenhallinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
999 |c 1196616  |d 1196616 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Himanen  |9 1