Palautteen keruu osana asiakkuudenhallintaa

Bibliographic Details
Main Author: Nyrhinen, Jussi, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2011.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1196612

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1196612
003 FI-J
005 20221228144418.0
008 120328s2011 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006012872 
041 0 |a fin 
100 1 |a Nyrhinen, Jussi,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000211060 
245 1 0 |a Palautteen keruu osana asiakkuudenhallintaa /  |c Jussi Nyrhinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2011. 
300 |a 67 s. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a asiakkuudenhallinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a palaute  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a ravintola-ala  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18807 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
999 |c 1196612  |d 1196612 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Nyrhinen  |9 1