|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1191995 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226211813.0 |
006 |
m||||||||d|||||||| |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
120112s1998 fi |||||sm |||||||fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-4625-8
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC005988516
|
035 |
|
|
|a 1191995
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 372.862
|
080 |
|
|
|a 371.214
|
080 |
|
|
|a 372
|
080 |
|
|
|a 62
|
080 |
|
|
|a 372.864
|
100 |
1 |
|
|a Parikka, Matti.
|
245 |
1 |
0 |
|a Teknologiakompetenssi :
|b teknologiakasvatuksen uudistamishaasteita peruskoulussa ja lukiossa /
|c Matti Parikka.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 1998.
|
300 |
|
|
|a verkkoaineisto (207 sivua).
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 141
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, kasvatustiede.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna (ISBN 951-39-0265-X).
|
567 |
|
|
|b diskurssianalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a teknologiakasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12517
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a lukio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401
|
650 |
|
7 |
|a yleissivistävä koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12690
|
650 |
|
7 |
|a teknologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2339
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a opetustavoitteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11961
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 141.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4625-8
|u URN:ISBN:978-951-39-4625-8
|q PDF
|
591 |
|
|
|i 516
|
999 |
|
|
|c 1191995
|d 1191995
|