Muusikon tietämisen tavat moniälykkyys, hiljainen tieto ja musiikin esittämisen taito korkeakoulun instrumenttituntien näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Pöyhönen, Markku
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2011.
Series:Jyväskylä studies in humanities, 164.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4516-9

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1189185
003 FI-J
005 20210226211136.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 111121s2011 fi |||||sm |||||||fin|c
020 |a 978-951-39-4516-9  |q PDF 
035 |a FCC005961951 
035 |a 1189185 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Pöyhönen, Markku. 
245 1 0 |a Muusikon tietämisen tavat :  |b moniälykkyys, hiljainen tieto ja musiikin esittämisen taito korkeakoulun instrumenttituntien näkökulmasta /  |c Markku O. Pöyhönen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2011. 
300 |a 256 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4331 ;  |v 164 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, musiikkikasvatus. 
530 |a Julkaistu myös painettuna (ISBN 978-951-39-4515-2). 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 613 
591 |i 516 
650 7 |a musiikkikasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7359 
650 7 |a muusikot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1644 
650 7 |a kognitio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p642 
650 7 |a hiljainen tieto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12777 
650 7 |a tietoteoria  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15994 
650 7 |a opetustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284 
653 0 |a cognition 
653 0 |a epistemology 
653 0 |a instrumental teaching 
653 0 |a intelligence 
653 0 |a music education 
653 0 |a musicianship 
653 0 |a tacit knowledge 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4331 ;  |v 164. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4516-9  |u URN:ISBN:978-951-39-4516-9  |q PDF 
999 |c 1189185  |d 1189185