Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Opettajien käsityksiä luokan h...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Opettajien käsityksiä luokan heterogeenisyyden merkityksestä työssä jaksamiseen

Opettajien käsityksiä luokan heterogeenisyyden merkityksestä työssä jaksamiseen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kalla, Veera
Other Authors: Kiljala, Hanna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2011.
Subjects:
uupumus
inkluusio
jaksaminen
työ
opettajat
moniammatillisuus
persoonallisuus
luokkayhteisö
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011061010977
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Opettajien käsityksiä luokan heterogeenisyyden merkityksestä työssä jaksamiseen
    by: Kalla, Veera, et al.
    Published: (2011)
  • Onko inkluusion aste yhteydessä opettajien työssä jaksamiseen? : luokan moninaisuus ja työrauha luokanopettajien stressin ja työuupumuksen selittäjinä
    by: Muuronen, Marika
    Published: (2020)
  • Luokanopettajien työssä jaksaminen Kuortaneella
    by: Sippola, Eija
    Published: (2004)
  • Jaksaako vai eikö jaksa? : tutkimus erityisopettajien työssä jaksamisesta
    by: Korkalainen, Kristiina
    Published: (2010)
  • Luokan inklusiivisuus, sekä opettajien inkluusioasenteet ja käyttäytymisen ohjaamisen minäpystyvyys oppilaiden kokeman työrauhan selittäjinä
    by: Lehtovirta, Enni
    Published: (2020)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report