Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Opettajien käsityksiä luokan h...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Opettajien käsityksiä luokan heterogeenisyyden merkityksestä työssä jaksamiseen

Opettajien käsityksiä luokan heterogeenisyyden merkityksestä työssä jaksamiseen

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kalla, Veera
Muut tekijät: Kiljala, Hanna
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2011.
Aiheet:
uupumus
inkluusio
jaksaminen
työ
opettajat
moniammatillisuus
persoonallisuus
luokkayhteisö
Linkit:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2011061010977
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Opettajien käsityksiä luokan heterogeenisyyden merkityksestä työssä jaksamiseen
    Tekijä: Kalla, Veera, et al.
    Julkaistu: (2011)
  • Onko inkluusion aste yhteydessä opettajien työssä jaksamiseen? : luokan moninaisuus ja työrauha luokanopettajien stressin ja työuupumuksen selittäjinä
    Tekijä: Muuronen, Marika
    Julkaistu: (2020)
  • Luokanopettajien työssä jaksaminen Kuortaneella
    Tekijä: Sippola, Eija
    Julkaistu: (2004)
  • Jaksaako vai eikö jaksa? : tutkimus erityisopettajien työssä jaksamisesta
    Tekijä: Korkalainen, Kristiina
    Julkaistu: (2010)
  • Luokan inklusiivisuus, sekä opettajien inkluusioasenteet ja käyttäytymisen ohjaamisen minäpystyvyys oppilaiden kokeman työrauhan selittäjinä
    Tekijä: Lehtovirta, Enni
    Julkaistu: (2020)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus