MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1182553
003 FI-J
005 20210226205716.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 110905s2011 fi |||||sm |||||||fin|c
020 |a 978-951-39-4389-9  |q PDF 
035 |a FCC005933820 
035 |a 1182553 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Lindström, Tuija Elina. 
245 1 0 |a Pedagogisia merkityksiä koulun musiikintunneilla perusopetuksen yläluokkien oppilaiden näkökulmasta /  |c Tuija Elina Lindström. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2011. 
300 |a 215 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4331 ;  |v 158 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, musiikkikasvatus. 
530 |a Julkaistu myös painettuna (ISBN 978-951-39-4388-2). 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
591 |i 613 
650 7 |a musiikkikasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7359 
650 7 |a kasvatusfilosofia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2746 
650 7 |a kasvatustavoitteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2745 
650 7 |a yhteisöllisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5522 
650 7 |a tunne-elämän kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12114 
650 7 |a fenomenologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2977 
650 7 |a hermeneutiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9695 
653 0 |a music education 
653 0 |a philosophy of music education 
653 0 |a phenomenological hermeneutics 
653 0 |a authentic community 
653 0 |a education of emotions 
653 0 |a educational philosophy 
653 0 |a emotional development 
653 0 |a phenomenology 
653 0 |a hermeneutics 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4331 ;  |v 158. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4389-9  |u URN:ISBN:978-951-39-4389-9  |q PDF 
999 |c 1182553  |d 1182553