Dialogioppiminen pienryhmässä opettajaksi opiskelevien harjoitteluprosessi terveydenhuollon opettajankoulutuksessa

Bibliographic Details
Main Author: Sarja, Anneli
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2000.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 160.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4355-4

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1181283
003 FI-J
005 20210226205414.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 110815s2000 fi |||||sm |||||||fin|c
020 |a 978-951-39-4355-4  |q PDF 
035 |a FCC005927646 
035 |a 1181283 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Sarja, Anneli. 
245 1 0 |a Dialogioppiminen pienryhmässä :  |b opettajaksi opiskelevien harjoitteluprosessi terveydenhuollon opettajankoulutuksessa /  |c Anneli Sarja. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2000. 
300 |a 165 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 160 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
530 |a Julkaistu myös painettuna (ISBN 951-39-0557-8). 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a dialogi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14560 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a oppimisprosessi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a terveydenhuollon opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20166 
650 7 |a opetustilanne  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569 
650 7 |a hoitotyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10684 
650 7 |a terveysala  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26126 
650 7 |a koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84 
650 7 |a ryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1127 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 160. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4355-4  |u URN:ISBN:978-951-39-4355-4  |q PDF 
591 |i 516 
999 |c 1181283  |d 1181283