|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1181283 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226205414.0 |
006 |
m||||||||d|||||||| |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
110815s2000 fi |||||sm |||||||fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-4355-4
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC005927646
|
035 |
|
|
|a 1181283
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Sarja, Anneli.
|
245 |
1 |
0 |
|a Dialogioppiminen pienryhmässä :
|b opettajaksi opiskelevien harjoitteluprosessi terveydenhuollon opettajankoulutuksessa /
|c Anneli Sarja.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2000.
|
300 |
|
|
|a 165 sivua
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 160
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna (ISBN 951-39-0557-8).
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a dialogi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14560
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a oppimisprosessi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
|
650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
650 |
|
7 |
|a terveydenhuollon opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20166
|
650 |
|
7 |
|a opetustilanne
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569
|
650 |
|
7 |
|a hoitotyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10684
|
650 |
|
7 |
|a terveysala
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26126
|
650 |
|
7 |
|a koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84
|
650 |
|
7 |
|a ryhmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1127
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 160.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4355-4
|u URN:ISBN:978-951-39-4355-4
|q PDF
|
591 |
|
|
|i 516
|
999 |
|
|
|c 1181283
|d 1181283
|