Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Dialogioppiminen pienryhmässä...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Dialogioppiminen pienryhmässä : opettajaksi opiskelevien harjoitteluprosessi terveydenhuollon opettajankoulutuksessa

Dialogioppiminen pienryhmässä opettajaksi opiskelevien harjoitteluprosessi terveydenhuollon opettajankoulutuksessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Sarja, Anneli
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2000.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 160.
Subjects:
dialogi
oppiminen
oppimisprosessi
opettajankoulutus
terveydenhuollon opettajat
opetustilanne
hoitotyö
terveysala
koulutus
ryhmät
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4355-4
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Dialogioppiminen pienryhmässä : opettajaksi opiskelevien harjoitteluprosessi terveydenhuollon opettajankoulutuksessa
    by: Sarja, Anneli
    Published: (2000)
  • Draamakokemusten äärellä : prosessidraaman oppimispotentiaali opettajaksi opiskelevien kokemusten valossa
    by: Laakso, Erkki
    Published: (2004)
  • Draamakokemusten äärellä : prosessidraaman oppimispotentiaali opettajaksi opiskelevien kokemusten valossa
    by: Laakso, Erkki
    Published: (2004)
  • Draamakokemusten äärellä : prosessidraaman oppimispotentiaali opettajaksi opiskelevien kokemusten valossa
    by: Laakso, Erkki
    Published: (2004)
  • Nyt olisi pysähtymisen paikka : fysioterapian opettajien työhön liittyviä kokemuksia terveysalan ammatillisessa koulutuksessa
    by: Peltokallio, Liisa
    Published: (2000)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report