Sosiaalinen media osana digitaalista markkinointiviestintää seurantatutkimus Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun markkinointiviestinnän kehityksestä

Bibliographic Details
Main Author: Töllinen, Aarne
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto 2010.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1180556

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1180556
003 FI-J
005 20210226205227.0
008 110720s2010 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005923214 
041 0 |a fin 
100 1 |a Töllinen, Aarne. 
245 1 0 |a Sosiaalinen media osana digitaalista markkinointiviestintää :  |b seurantatutkimus Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun markkinointiviestinnän kehityksestä /  |c Aarne Töllinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2010. 
300 |a 97 s. :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
567 |b seurantatutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13719 
567 |b kyselytutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
650 7 |a yliopistot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10895 
650 7 |a asiakkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a verkkoviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14112 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a päätöksenteko  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8743 
650 7 |a benchmarking  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9747 
655 7 |a opinnäytteet  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1270 
999 |c 1180556  |d 1180556 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Töllinen  |9 1