APA-viite (7. p.)

Töllinen, A. (2010). Sosiaalinen media osana digitaalista markkinointiviestintää: Seurantatutkimus Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun markkinointiviestinnän kehityksestä.

Chicago-viite (17. p.)

Töllinen, Aarne. Sosiaalinen Media Osana Digitaalista Markkinointiviestintää: Seurantatutkimus Jyväskylän Yliopiston Kauppakorkeakoulun Markkinointiviestinnän Kehityksestä. Jyväskylä, 2010.

MLA-viite (9. p.)

Töllinen, Aarne. Sosiaalinen Media Osana Digitaalista Markkinointiviestintää: Seurantatutkimus Jyväskylän Yliopiston Kauppakorkeakoulun Markkinointiviestinnän Kehityksestä. 2010.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.