Sisäinen markkinointiviestintä työntekijöiden asenteiden ohjaajana muutostilanteessa

Bibliographic Details
Main Author: Halonen, Petra
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1180473

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1180473
003 FI-J
005 20210226205220.0
008 110715s2010 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005922704 
035 |a 1180473 
041 0 |a fin 
100 1 |a Halonen, Petra. 
245 1 0 |a Sisäinen markkinointiviestintä työntekijöiden asenteiden ohjaajana muutostilanteessa /  |c Petra Halonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 74 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a sisäinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20064 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a asennemuutos  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18950 
999 |c 1180473  |d 1180473 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Halonen  |9 1