Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter crisis management
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter crisis management
  • Ontto oppimispuhe
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Ontto oppimispuhe : kriittisen johtamistutkimuksen näkökulma organisaatiossa oppimiseen

Ontto oppimispuhe kriittisen johtamistutkimuksen näkökulma organisaatiossa oppimiseen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Malin, Virpi
Format: Licentiate thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
organisaatiot
oppiminen
oppimisteoriat
organisaatioteoriat
konstruktivismi (pedagogiikka)
johtaminen
oppimisprosessi
organisaatiokulttuuri
lisensiaatintutkimukset
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1180193
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Ontto oppimispuhe : kriittisen johtamistutkimuksen näkökulma organisaatiossa oppimiseen
    by: Malin, Virpi
    Published: (2010)
  • Viestintä ja johtajuus muuttuvassa organisaatiossa : case Tieliikelaitos
    by: Lyijynen, Minna
    Published: (2005)
  • Kohti konstruktivistista luonnontieteiden opetusta : lämpöoppia ala-asteella
    by: Laine,Tiina
    Published: (2001)
  • Jatkuva oppiminen osana Telekolmion toimintastrategiaa ja BSC-johtamisjärjestelmää : BSC:n käyttöönotto ja kehityskeskusteluprosessi
    by: Malin, Virpi
    Published: (2004)
  • Peruskoulun 8-luokkalaisten ymmärrys yhteyttämisestä ja opetuksen vaikutus ymmärrykseen
    by: Mörsky, Virve
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report