Social marketing doing well by doing good? a look into organizations? marketing communication campaigns on social issues in Finland

Bibliographic Details
Main Author: Lahtinen, Emmi
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201102171780

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1148939
003 FI-J
005 20210226194706.0
007 cr|||||||||a||
008 110218s2010 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC005857246 
035 |a 1148939 
041 0 |a eng 
100 1 |a Lahtinen, Emmi. 
245 1 0 |a Social marketing :  |b doing well by doing good? a look into organizations? marketing communication campaigns on social issues in Finland /  |c Emmi Lahtinen. 
246 3 0 |a Look into organizations? marketing communication campaigns on social issues in Finland 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 105 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä.  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a sosiaalinen vastuu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5601 
650 7 |a kampanjat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5279 
650 7 |a sosiaalinen muutos  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7906 
653 0 |a sosiaalinen markkinointi 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201102171780  |u URN:NBN:fi:jyu-201102171780  |q PDF 
999 |c 1148939  |d 1148939