Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Social marketing
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Social marketing : doing well by doing good? a look into organizations? marketing communication campaigns on social issues in Finland

Social marketing doing well by doing good? a look into organizations? marketing communication campaigns on social issues in Finland

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lahtinen, Emmi
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä, 2010.
Aiheet:
markkinointiviestintä
sosiaalinen vastuu
kampanjat
sosiaalinen muutos
sosiaalinen markkinointi
Linkit:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201102171780
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Social marketing : doing well by doing good? a look into organizations? marketing communication campaigns on social issues in Finland
    Tekijä: Lahtinen, Emmi
    Julkaistu: (2010)
  • Shifting the conventional pharmaceutical marketing towards sustainable and socially responsible marketing : a critical analysis on Visanne® marketing initiatives vs. ISO 26000 guideline
    Tekijä: Hytti, Jenna
    Julkaistu: (2012)
  • Social CRM and digital marketing communication in B2B relationships
    Tekijä: Himanen, Marjo
    Julkaistu: (2011)
  • Corporate social irresponsibility & electronic word of mouth : case Volkswagen emissions crisis
    Tekijä: Juoperi, Sanni
    Julkaistu: (2017)
  • Business customers' attitudes toward social media marketing
    Tekijä: Palojärvi, Terhi
    Julkaistu: (2018)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus