Palvelun koettu kokonaislaatu yritysasiakkaiden näkökulmasta case Markkinointiviestintä Procut oy

Bibliographic Details
Main Author: Jaatinen, Kirsi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1148832

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1148832
003 FI-J
005 20210226194649.0
008 110217s2006 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005856737 
035 |a 1148832 
041 0 |a fin 
100 1 |a Jaatinen, Kirsi. 
245 1 0 |a Palvelun koettu kokonaislaatu yritysasiakkaiden näkökulmasta :  |b case Markkinointiviestintä Procut oy /  |c Kirsi Jaatinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2006. 
300 |a 80 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a yritysasiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19047 
999 |c 1148832  |d 1148832 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Jaatinen  |9 1