The relationship between web site interacticity and e-loyalty a relational benefits perspective

Bibliographic Details
Main Author: Kotilainen Mari
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2011.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1148063

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1148063
003 FI-J
005 20210226194448.0
008 110207s2011 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC005852172 
035 |a 1148063 
041 0 |a eng 
100 1 |a Kotilainen Mari. 
245 1 4 |a The relationship between web site interacticity and e-loyalty :  |b a relational benefits perspective /  |c Mari Kotilainen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2011. 
300 |a 88 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a WWW-sivut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4050 
650 7 |a suhdemarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14047 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
999 |c 1148063  |d 1148063 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Kotilainen  |9 1