Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • A bécsi klasszikus dalirodalom...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
A bécsi klasszikus dalirodalom a zeneiskolai szolfézsoktatásban = The role of Viennese classical songs in teaching solfeggio at music schools

A bécsi klasszikus dalirodalom a zeneiskolai szolfézsoktatásban The role of Viennese classical songs in teaching solfeggio at music schools

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kedves-Herczegh, Mária
Format: Doctoral dissertation
Language:hun
Published: Jyväskylä : 2011.
Subjects:
opetusohjelmat
musiikkikasvatus
musiikkioppilaitokset
Kodály-menetelmä
säveltapailu
taidemusiikki
opetus
opetusohjelmat (oppilaitokset)
Viennese classical songs
Kodály philosophy
solfeggio
music school
curriculum
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4175-8
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • A bécsi klasszikus dalirodalom a zeneiskolai szolfézsoktatásban = The role of Viennese classical songs in teaching solfeggio at music schools
    by: Kedves-Herczegh, Mária, kirjoittaja
    Published: (2011)
  • Unkarilaiset musiikin oppikirjat Zoltán Kodályn ajatusten heijastajina
    by: Creutlein, Tarja von
    Published: (1989)
  • Harmonian opetus unkarilaista säveltapailumetodia hyödyntäen Lahdessa
    by: Pohjola, Milla
    Published: (2014)
  • Ala-asteen luokattomien erityisopettajien käyttämät digitaaliset oppimateriaalit ja toiveet niiden kehittämiseksi
    by: Fils, Heidi
    Published: (2002)
  • Työvoimapoliittisen aikuiskoulutuksen suunnittelu ja toteutus : lähtökohtana opiskelijoiden henkilökohtaiset resurssit
    by: Sipponen, Antero
    Published: (2006)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report