How advertisements appeal to consumers in Finland and France a study of financial services advertisements

Bibliographic Details
Main Author: Posio, Marjukka
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1146055

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1146055
003 FI-J
005 20210226193952.0
008 110111s2010 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC005841598 
035 |a 1146055 
041 0 |a eng 
100 1 |a Posio, Marjukka. 
245 1 0 |a How advertisements appeal to consumers in Finland and France :  |b a study of financial services advertisements /  |c Marjukka Posio. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 78 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a mainokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6726 
650 7 |a kulttuurienvälinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16518 
650 7 |a rahoituspalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7564 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
651 7 |a Ranska  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104968 
999 |c 1146055  |d 1146055 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Posio  |9 1