MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1143487
003 FI-J
005 20210827085436.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 101126s2010 fi |||||om |||||0|eng|
020 |a 978-951-39-4136-9  |q PDF 
035 |a FCC005805690 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 620.9  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Korsunova, Angelina. 
245 1 0 |a Encouraging energy conservation with ʻno hard feelingsʻ :  |b a two-part analysis of communication between energy companies and Finnish households /  |c Angelina Korsunova. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 1 verkkoaineisto (221 s.) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 95 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, yritysten ympäristöjohtaminen. 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
538 |a Internet-yhteys. 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 511 
650 7 |a energiankulutus (energiateknologia)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2382 
650 7 |a energiansäästö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2386 
650 7 |a kotitaloudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8562 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a energialaitokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7473 
650 7 |a kestävä käyttö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21003 
650 7 |a kestävä kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24202 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a tehokkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8329 
650 7 |a riittävyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23470 
650 7 |a ympäristöjohtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5760 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
653 0 |a energy conservation 
653 0 |a energy companies 
653 0 |a households 
653 0 |a sustainable consumption 
653 0 |a communication 
653 0 |a sustainable marketing 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Painettu (nidottu):  |z 978-951-39-4080-5 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 95. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4136-9  |u URN:ISBN:978-951-39-4136-9  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4136-9  |y Linkki verkkoaineistoon  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4136-9  |z Käytettävissä vapaakappalekirjastoissa 
999 |c 1143487  |d 1143487