Co-creation of value in advertising an interpretive study from the consumers ́ perspective

Bibliographic Details
Main Author: Aaltonen, Heli
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2010.
Series:Jyväskylä studies in business and economics, 97.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4077-5
Linkki verkkoaineistoon
Käytettävissä vapaakappalekirjastoissa

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1143485
003 FI-J
005 20220930132305.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 101126s2010 fi |||||om |||||0|eng|
020 |a 978-951-39-4077-5  |q PDF 
035 |a FCC005805679 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Aaltonen, Heli.  |0 (FI-ASTERI-N)000143212 
245 1 0 |a Co-creation of value in advertising :  |b an interpretive study from the consumers´ perspective /  |c Heli Aaltonen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 1 verkkoaineisto (192 s.) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 97 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
538 |a Internet-yhteys. 
567 |b kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 512 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a arvonluonti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21123 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8574 
650 7 |a roolit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418 
650 7 |a kustomointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16959 
650 7 |a markkinointitutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13560 
650 7 |a kulutustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1444 
653 0 |a yhteisen arvontuottamisen malli 
653 0 |a advertising 
653 0 |a co-creation of value 
653 0 |a co-production 
653 0 |a consumption 
653 0 |a consumers 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Painettu (nidottu):  |z 978-951-39-4073-7 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 97. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4077-5  |u URN:ISBN:978-951-39-4077-5  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4077-5  |y Linkki verkkoaineistoon  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4077-5  |z Käytettävissä vapaakappalekirjastoissa 
999 |c 1143485  |d 1143485