|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1143380 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930133923.0 |
008 |
101125s2010 fi |||| m |00| 0|fin| |
015 |
|
|
|a fx962656
|2 skl
|
020 |
|
|
|a 978-951-39-4113-0
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC005804994
|
035 |
|
|
|a 1143380
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
072 |
|
7 |
|a 48.1
|2 kkaa
|
080 |
|
|
|a 159.94/.95
|
080 |
|
|
|a 159.9
|
084 |
|
|
|a 14.12
|2 ykl
|
084 |
|
|
|a 37eri
|2 uef
|
084 |
|
|
|a 38.55
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Ketonen, Ritva.
|
245 |
1 |
0 |
|a Dysleksiariski oppimisen haasteena :
|b fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen /
|c Ritva Ketonen.
|
246 |
3 |
0 |
|a Fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2010
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 138 s. :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 404
|
500 |
|
|
|a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b pitkittäistutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14610
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
504 |
|
|
|a Sisältää bibliografisia lähdeviitteitä.
|
591 |
|
|
|i 515
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a kirjoitustaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11408
|
650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
650 |
|
7 |
|a kirjoittaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2512
|
650 |
|
7 |
|a riskiryhmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14361
|
650 |
|
7 |
|a perhetausta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8799
|
650 |
|
7 |
|a lapsuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13735
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a erityisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
|
650 |
|
7 |
|a fonologinen tietoisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025
|
650 |
|
7 |
|a pitkittäistutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14610
|
650 |
|
7 |
|a dyslexi
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
650 |
|
7 |
|a läs- och skrivsvårigheter
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
650 |
|
7 |
|a riskgrupper
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14361
|
650 |
|
7 |
|a barndom
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13735
|
650 |
|
7 |
|a familjebakgrund
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8799
|
650 |
|
7 |
|a fonologisk medvetenhet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025
|
650 |
|
7 |
|a skrivfärdighet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11408
|
650 |
|
7 |
|a inlärning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
653 |
|
0 |
|a dyxlexia
|
653 |
|
0 |
|a familial risk
|
653 |
|
0 |
|a phonological awareness
|
653 |
|
0 |
|a intervention
|
653 |
|
0 |
|a treatment resistant
|
653 |
|
0 |
|a reading acquisition
|
653 |
|
0 |
|a spelling
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
740 |
0 |
|
|a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia.
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|z 978-951-39-5109-2
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 404.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0230610
|
999 |
|
|
|c 1143380
|d 1143380
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0230610
|9 1
|