Opettajat ja oppilaat laaja-alaisen erityisopetuksen merkityksen antajina grounded theory -tutkimus yläkoulusta

Bibliographic Details
Main Author: Paloniemi, Annukka
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1143175

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1143175
003 FI-J
005 20210226193400.0
008 101123s2007 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005804146 
035 |a 1143175 
041 0 |a fin 
100 1 |a Paloniemi, Annukka. 
245 1 0 |a Opettajat ja oppilaat laaja-alaisen erityisopetuksen merkityksen antajina :  |b grounded theory -tutkimus yläkoulusta /  |c Annukka Paloniemi. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2007. 
300 |a 99 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden laitos, erityispedagogiikka  |9 101. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a erityisopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
999 |c 1143175  |d 1143175 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o ER Gradu Paloniemi  |9 1