Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter keskustelusyötös
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter keskustelusyötös
  • Erityisen tuen tarpeessa oleva...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Erityisen tuen tarpeessa olevan lapsen siirtymä esiopetuksesta alkuopetukseen

Erityisen tuen tarpeessa olevan lapsen siirtymä esiopetuksesta alkuopetukseen

Bibliographic Details
Main Author: Hassinen, Hanna
Other Authors: Hermasvuo-Monto, Erika
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
siirtymävaiheet
esiopetus
alkuopetus
opettajat
yhteistyö
integraatio
pro gradu -tutkielmat
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1142552
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Siirtymä esiopetuksesta alkuopetukseen : yhteistyö ja tiedonsaanti huoltajien kokemana
    by: Sirviö, Sanna, et al.
    Published: (2025)
  • Lapsen siirtymä esiopetuksesta alkuopetukseen : esiopetuksen opettajien kokemuksia siirtymäyhteistyöstä luokanopettajien kanssa
    by: Vesikko, Kiia-Lotta, et al.
    Published: (2020)
  • Siirtymä esiopetuksesta alkuopetukseen : opettajien antamia käsityksiä
    by: Kiviluoma, Jere
    Published: (2019)
  • Esiopetuksesta alkuopetukseen : lapsen kehityksen tukeminen siirtymävaiheessa päiväkodin ja koulun yhteistyön avulla
    by: Veini, Anna-Kaarina
    Published: (1991)
  • Esiopetuksesta kouluun : lasten, vanhempien ja luokanopettajien näkemyksiä esiopetuksesta kouluun siirtymisestä
    by: Fräki, Jutta
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report