MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1142511
003 FI-J
005 20210226193229.0
008 101115s2010 fi ||||||m |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-4079-9  |q nidottu 
035 |a FCC005801017 
035 |a 1142511 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 376 
100 1 |a Saine, Nina L. 
245 1 0 |a On the rocky road of reading :  |b effects of computer-assisted reading intervention for at-risk children /  |c Nina L. Saine. 
246 3 0 |a Effects of computer-assisted reading intervention for at-risk children 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2010  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 95, [120] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 400 
500 |a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona (ISBN 978-951-39-4092-8). 
567 |b pitkittäistutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14610 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 515 
591 |i 516 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a riskiryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14361 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
650 7 |a erityisopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 
650 7 |a tietokoneavusteinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867 
650 7 |a tietokoneavusteinen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7221 
653 0 |a Ekapeli 
653 0 |a reading disabilities 
653 0 |a children 
653 0 |a at risk populations 
653 0 |a remedial reading 
653 0 |a reading education 
653 0 |a computer-assisted instruction 
740 0 |a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 400. 
852 |a P  |c 0230711 
999 |c 1142511  |d 1142511 
952 |b MAIN  |c 101  |o B Kasv Saine  |9 1 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0230711  |9 1