Encouraging energy conservation with 'no hard feelings' a two-part analysis of communication between energy companies and Finnish households

Bibliographic Details
Main Author: Korsunova, Angelina
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2010
Series:Jyväskylä studies in business and economics, 95.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1142503

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1142503
003 FI-J
005 20210827085434.0
008 110216s2010 fi |||| m |00| 0|eng|
015 |a fx962880  |2 skl 
020 |a 978-951-39-4080-5  |q nidottu 
035 |a FCC005800996 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng 
072 7 |a 19  |2 kkaa 
080 |a 620.9  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 62 
084 |a 60.8  |2 ykl 
100 1 |a Korsunova, Angelina. 
245 1 0 |a Encouraging energy conservation with 'no hard feelings' :  |b a two-part analysis of communication between energy companies and Finnish households /  |c Angelina Korsunova. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2010  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 213 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 95 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, yritysten ympäristöjohtaminen. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 511 
650 7 |a kotitaloudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8562 
650 7 |a energiankulutus (energiateknologia)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2382 
650 7 |a energiansäästö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2386 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a energialaitokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7473 
650 7 |a kestävä käyttö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21003 
650 7 |a kestävä kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24202 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a tehokkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8329 
650 7 |a riittävyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23470 
650 7 |a ympäristöjohtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5760 
650 7 |a yritysviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26122 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
653 0 |a energy conservation 
653 0 |a energy companies 
653 0 |a households 
653 0 |a sustainable consumption 
653 0 |a communication 
653 0 |a sustainable marketing 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-4136-9 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 95. 
852 |a P  |c 0230789 
999 |c 1142503  |d 1142503 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0230789  |9 1