Asiakkaan kokema palvelun arvo ja sen vaikutus suositteluun ja uusintaostoaikomukseen

Bibliographic Details
Main Author: Varila, Anu
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1137925

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1137925
003 FI-J
005 20221228144440.0
008 101018s2010 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005767043 
041 0 |a fin 
100 1 |a Varila, Anu. 
245 1 0 |a Asiakkaan kokema palvelun arvo ja sen vaikutus suositteluun ja uusintaostoaikomukseen /  |c Anu Varila. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 64 s. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
650 7 |a ostaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10366 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
999 |c 1137925  |d 1137925 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Varila  |9 1