Alignment of contact center workforce management implementation with research and ITIL version 3

Bibliographic Details
Main Author: Oikkonen, Soile
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201008252489

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1134713
003 FI-J
005 20210226191539.0
007 cr|||||||||a||
008 100901s2010 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC005750090 
035 |a 1134713 
041 0 |a eng 
100 1 |a Oikkonen, Soile. 
245 1 0 |a Alignment of contact center workforce management implementation with research and ITIL version 3 /  |c Soile Oikkonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 107 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a henkilöstöhallinto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p301 
650 7 |a prosessit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2111 
650 7 |a yhteyskeskukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23471 
653 0 |a ITIL 
653 0 |a workforce management 
653 0 |a processes 
653 0 |a architecture 
653 0 |a strategic planning 
653 0 |a service desk 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201008252489  |u URN:NBN:fi:jyu-201008252489  |q PDF 
999 |c 1134713  |d 1134713 
952 |b KANAVUORI  |c 615  |h paperiversio  |o KV TIE Gradu Oikkonen  |9 1