MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1133367
003 FI-J
005 20220524143057.0
008 101111s2010 fi |||| m |00| 0|eng|
015 |a fx955485  |2 skl 
020 |a 978-951-39-3970-0  |q nidottu 
035 |a FCC005745484 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng  |b eng 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 376  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 159.94/.95  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 364  |x -056.26  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Haye, Alemayehu Teklemariam,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000142117 
245 1 0 |a Effects of intervention on psychosocial functioning of hearing and hard of hearing children in selected primary schools of Addis Ababa, Ethiopia /  |c Alemayehu Teklemariam Haye. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2010  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 195 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 392 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, erityispedagogiikka,  |d 2010. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a psykososiaaliset tekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4391 
650 7 |a oppimiskokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215 
650 7 |a kuulovammaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4106 
650 7 |a huonokuuloisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1939 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a kuuleminen (fysiologia)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1941 
650 7 |a kouluympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9486 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a interventio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p41 
650 7 |a oppimistulokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a minäkuva  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267 
650 7 |a opiskelumotivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163 
650 7 |a opetustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284 
650 7 |a itsetunto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p266 
650 7 |a sosiaalinen käyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7139 
651 7 |a Etiopia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105330 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Digitoitu julkaisu:  |a Haye, Alemayehu Teklemariam.  |t Effects of intervention on psychosocial functioning of hearing and hard of hearing children in selected primary schools of Addis Ababa, Ethiopia.  |d [Jyväskylä] : Jyväskylän yliopisto, 2022.  |z 9789513991661 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 392. 
852 |a P  |c 0226251 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9166-1  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1133367  |d 1133367 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0226251  |9 1