|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1133367 |
003 |
FI-J |
005 |
20220524143057.0 |
008 |
101111s2010 fi |||| m |00| 0|eng| |
015 |
|
|
|a fx955485
|2 skl
|
020 |
|
|
|a 978-951-39-3970-0
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC005745484
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b eng
|
072 |
|
7 |
|a 57
|2 kkaa
|
080 |
|
|
|a 376
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 364
|x -056.26
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Haye, Alemayehu Teklemariam,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000142117
|
245 |
1 |
0 |
|a Effects of intervention on psychosocial functioning of hearing and hard of hearing children in selected primary schools of Addis Ababa, Ethiopia /
|c Alemayehu Teklemariam Haye.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2010
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 195 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 392
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2010.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a psykososiaaliset tekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4391
|
650 |
|
7 |
|a oppimiskokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
|
650 |
|
7 |
|a kuulovammaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4106
|
650 |
|
7 |
|a huonokuuloisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1939
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a kuuleminen (fysiologia)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1941
|
650 |
|
7 |
|a kouluympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9486
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a interventio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p41
|
650 |
|
7 |
|a oppimistulokset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587
|
650 |
|
7 |
|a kielellinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162
|
650 |
|
7 |
|a minäkuva
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267
|
650 |
|
7 |
|a opiskelumotivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
|
650 |
|
7 |
|a opetustaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284
|
650 |
|
7 |
|a itsetunto
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p266
|
650 |
|
7 |
|a sosiaalinen käyttäytyminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7139
|
651 |
|
7 |
|a Etiopia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105330
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu julkaisu:
|a Haye, Alemayehu Teklemariam.
|t Effects of intervention on psychosocial functioning of hearing and hard of hearing children in selected primary schools of Addis Ababa, Ethiopia.
|d [Jyväskylä] : Jyväskylän yliopisto, 2022.
|z 9789513991661
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 392.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0226251
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9166-1
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1133367
|d 1133367
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0226251
|9 1
|