MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1133298
003 FI-J
005 20210226191214.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 100810s2010 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-3940-3  |q PDF 
035 |a FCC005744833 
035 |a 1133298 
041 0 |a eng  |b fin  |b gre 
100 1 |a Kampylis, Panagiotis. 
245 1 0 |a Fostering creative thinking :  |b the role of primary teachers /  |c Panagiotis Kampylis. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 171 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kognitiotiede. 
530 |a Julkaistu myös painettuna (ISBN 978-951-39-3932-8). 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 113 
591 |i 516 
653 0 |a fostering creative thinking 
653 0 |a creativity in primary education 
653 0 |a primary teachers' conceptions of creativity 
653 0 |a implicit creativity theories 
653 0 |a collaborative creativity 
653 0 |a manifold thinking 
653 0 |a creativity recommendations 
653 0 |a teacher training 
653 0 |a creativity metascience 
653 0 |a creativity consequences analytical framework 
830 0 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 115. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3940-3  |u URN:ISBN:978-951-39-3940-3  |q PDF 
999 |c 1133298  |d 1133298