|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1132848 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226191110.0 |
008 |
100723s2010 fi ||||||m |||||||eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-3932-8
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC005741960
|
035 |
|
|
|a 1132848
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|b gre
|
080 |
|
|
|a 373
|
100 |
1 |
|
|a Kampylis, Panagiotis.
|
245 |
1 |
0 |
|a Fostering creative thinking :
|b the role of primary teachers /
|c Panagiotis Kampylis.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2010.
|
300 |
|
|
|a 136, [144] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in computing,
|x 1456-5390 ;
|v 115
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 7 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kognitiotiede.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona (ISBN 978-951-39-3940-3).
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 113
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a luovuuskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12886
|
650 |
|
7 |
|a luova toiminta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9315
|
650 |
|
7 |
|a luovuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8311
|
650 |
|
7 |
|a kasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p476
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
653 |
|
0 |
|a fostering creative thinking
|
653 |
|
0 |
|a creativity in primary education
|
653 |
|
0 |
|a primary teachers' conceptions of creativity
|
653 |
|
0 |
|a implicit creativity theories
|
653 |
|
0 |
|a collaborative creativity
|
653 |
|
0 |
|a manifold thinking
|
653 |
|
0 |
|a creativity recommendations
|
653 |
|
0 |
|a teacher training
|
653 |
|
0 |
|a creativity metascience
|
653 |
|
0 |
|a creativity consequences analytical framework
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in computing,
|x 1456-5390 ;
|v 115.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0226001
|
999 |
|
|
|c 1132848
|d 1132848
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0226001
|9 1
|