Palvelun laadun vaikutus asiakkaan kokemaan arvoon ja uusintaostoaikomuksiin case: Torikeskus

Bibliographic Details
Main Author: Pulkkinen, Iina-Kaisa
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1132371

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1132371
003 FI-J
005 20221228144436.0
008 100706s2010 fi ||||||m |||||||fin|c
035 |a FCC005740129 
041 0 |a fin 
100 1 |a Pulkkinen, Iina-Kaisa. 
245 1 0 |a Palvelun laadun vaikutus asiakkaan kokemaan arvoon ja uusintaostoaikomuksiin :  |b case: Torikeskus /  |c Iina-Kaisa Pulkkinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 66 s. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a ostoskeskukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10614 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
651 7 |a Jyväskylä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94173 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
999 |c 1132371  |d 1132371 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Pulkkinen  |9 1