Positioning carbon footprint labels to parent brands case study: Raisio's self-labelling strategy

Bibliographic Details
Main Author: Nyholm, Matias
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1132342

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1132342
003 FI-J
005 20210226190954.0
008 100706s2009 fi ||||||m |||||||eng|c
035 |a FCC005740067 
035 |a 1132342 
041 0 |a eng 
100 1 |a Nyholm, Matias. 
245 1 0 |a Positioning carbon footprint labels to parent brands :  |b case study: Raisio's self-labelling strategy /  |c Matias Nyholm. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2009. 
300 |a 68 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, yritysten ympäristöjohtaminen  |9 20425. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a ympäristömerkit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17643 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
653 0 |a carbon footprint label 
653 0 |a brand strategies 
999 |c 1132342  |d 1132342 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Nyholm  |9 1