Brandin tunnettuus ja brandiin liitettävät assosiaatiot osana brandin arvoa case Polarn O. Pyret

Bibliographic Details
Main Author: Kärki, Sari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1132230

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1132230
003 FI-J
005 20221228144431.0
008 100702s2010 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005739726 
041 0 |a fin 
100 1 |a Kärki, Sari. 
245 1 0 |a Brandin tunnettuus ja brandiin liitettävät assosiaatiot osana brandin arvoa :  |b case Polarn O. Pyret /  |c Sari Kärki. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 84 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Polarn O. Pyret. 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a tunnettuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3616 
650 7 |a mielikuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 
650 7 |a assosiaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15034 
650 7 |a asiakaslähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
999 |c 1132230  |d 1132230 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Kärki  |9 1