Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Hogyan neveljünk értő közönség...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Hogyan neveljünk értő közönséget a komolyzenének?

Hogyan neveljünk értő közönséget a komolyzenének?

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Váradi, Judit
Format: Doctoral dissertation
Language:hun
Published: Jyväskylä : 2010.
Subjects:
musiikkikasvatus
taidemusiikki
konsertit
yleisö
kuuntelutottumukset
koulut
lapset (ikäryhmät)
nuoret
koululaiset
musikaalisuus
markkinointi
Unkari
audience education
artist education
teaching singing at the school
youth concert
listening to classical music
marketing mix
dissemination of musical knowledge
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1130131
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Hogyan neveljünk értő közönséget a komolyzenének?
    by: Váradi, Judit
    Published: (2010)
  • Possibilities of mobile marketing in classical music audience development : a charting survey on classical music audiences’ willingness to adopt an orchestra branded mobile application
    by: Piiroinen, Petra
    Published: (2019)
  • Learning English through and for singing : learner experiences of the interrelation of music and language
    by: Hilliaho, Sanna-Kaisa
    Published: (2015)
  • Kritiikki ja festivaali : Jyväskylän kesän konserttien lehdistökritiikki 1960-luvulla
    by: Kangas, Emma, et al.
    Published: (1992)
  • Konserttiyleisöä kalastelemassa : jyväskyläläisen konserttiyleisön profiilin kartoitus sekä katsaus yleisötyöhön ja markkinointiin taidemusiikin alueella
    by: Salomaa, Riku
    Published: (2009)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report