Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter eng
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter eng
  • Vanhemmuustyylien rooli lasten...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Vanhemmuustyylien rooli lasten oppijaminäkuvissa ja koulutaidoissa

Vanhemmuustyylien rooli lasten oppijaminäkuvissa ja koulutaidoissa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ruohonen, Elina
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
sukupuolierot
minäkuva
oppijaminäkuva
koulutaidot
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201005271959
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Vanhemmuustyylien rooli lasten oppijaminäkuvissa ja koulutaidoissa
    by: Ruohonen, Elina
    Published: (2010)
  • Vanhempien ja opettajien näkemykset lapsen akateemisista kyvyistä ja näiden näkemysten vaikutus lapsen oppiainekohtaisen minäkäsityksen ja koulutaitojen kehitykseen
    by: Bengts, Jenniina
    Published: (2012)
  • Vanhempien ja opettajien näkemykset lapsen akateemisista kyvyistä ja näiden näkemysten vaikutus lapsen oppiainekohtaisen minäkäsityksen ja koulutaitojen kehitykseen
    by: Bengts, Jenniina, et al.
    Published: (2012)
  • Äidin vanhemmuustyylin yhteys lapsen äidinkielen ja matematiikan oppijaminäkuvaan ensimmäisellä luokalla
    by: Kerola, Aino
    Published: (2020)
  • Luku- ja laskusujuvuuden sekä sukupuolen yhteys taitokohtaiseen oppijaminäkuvaan
    by: Mäntysaari, Sanna
    Published: (2019)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report