Laadun merkitys palveluyrityksen myynnin johtamisessa ja luottamukseen perustuvien liikesuhteiden hallinnassa case If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n Yritysyksikkö

Bibliographic Details
Main Author: Oinas, Maija
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1129542

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1129542
003 FI-J
005 20210226190301.0
008 100519s2008 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005729595 
035 |a 1129542 
041 0 |a fin 
100 1 |a Oinas, Maija. 
245 1 0 |a Laadun merkitys palveluyrityksen myynnin johtamisessa ja luottamukseen perustuvien liikesuhteiden hallinnassa :  |b case If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n Yritysyksikkö /  |c Maija Oinas. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 108 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, johtaminen  |9 20424. 
567 |b haastattelututkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10632 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a If Vahinkovakuutusyhtiö Oy. 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a laatujärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2722 
650 7 |a johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 
999 |c 1129542  |d 1129542 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Oinas  |9 1