Tapahtumamarkkinoinnin tuloksellisuus impulssiostomarkkinoilla case: Red Bull pit stop

Bibliographic Details
Main Author: Oksala, Mari-Annina
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1128328

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1128328
003 FI-J
005 20210226190023.0
008 100428s2008 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005725041 
035 |a 1128328 
041 0 |a fin 
100 1 |a Oksala, Mari-Annina. 
245 1 0 |a Tapahtumamarkkinoinnin tuloksellisuus impulssiostomarkkinoilla :  |b case: Red Bull pit stop /  |c Mari-Annina Oksala. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 81 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Red Bull Finland Oy. 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a tapahtumat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2108 
650 7 |a tapahtumamarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9057 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
653 0 |a impulssiostomarkkinat 
653 0 |a ostopäätösprosessi 
999 |c 1128328  |d 1128328 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Oksala  |9 1