Yrityksen imagon vaikutus työpaikan valintaan case: Elomatic

Bibliographic Details
Main Author: Raitanen, Reetta
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1128327

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1128327
003 FI-J
005 20210226190023.0
008 100428s2008 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005725033 
035 |a 1128327 
041 0 |a fin 
100 1 |a Raitanen, Reetta. 
245 1 0 |a Yrityksen imagon vaikutus työpaikan valintaan :  |b case: Elomatic /  |c Reetta Raitanen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 92 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Elomatic. 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a työpaikat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13463 
650 7 |a valintakriteerit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7606 
650 7 |a työnhakijat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9607 
999 |c 1128327  |d 1128327 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Raitanen  |9 1