Asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät B to C -markkinoilla case: Jyväskylän Etola

Bibliographic Details
Main Author: Hiukka, Ari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1128128

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1128128
003 FI-J
005 20210226185957.0
008 100422s2008 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005723872 
035 |a 1128128 
041 0 |a fin 
100 1 |a Hiukka, Ari. 
245 1 0 |a Asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät B to C -markkinoilla :  |b case: Jyväskylän Etola /  |c Ari Hiukka. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 91 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Etola. 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a odotukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p820 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a tuotteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2862 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a myymälät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1132 
650 7 |a sijainti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1467 
999 |c 1128128  |d 1128128 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Hiukka  |9 1