Brändi strategisena kilpailutekijänä voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa tapaustutkimus: Kuopion kesäyliopiston brändi

Bibliographic Details
Main Author: Ylitalo, Mervi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2010.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1126201

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1126201
003 FI-J
005 20210226185603.0
008 100407s2010 fi ||||||m |||||||fin|c
035 |a FCC005696390 
035 |a 1126201 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Ylitalo, Mervi. 
245 1 0 |a Brändi strategisena kilpailutekijänä voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa :  |b tapaustutkimus: Kuopion kesäyliopiston brändi /  |c Mervi Ylitalo. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2010. 
300 |a 119 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Kuopion kesäyliopisto. 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a tunnettuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3616 
650 7 |a ulkoinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14293 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a yliopistot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10895 
653 0 |a brand image 
653 0 |a universities 
999 |c 1126201  |d 1126201 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Ylitalo  |9 1