Video programmes as learning tools teaching the gas laws and behaviour of gases in Finnish and Canadian senior high schools

Bibliographic Details
Main Author: Puukari, Sauli
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2003.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 216.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3836-9

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1124624
003 FI-J
005 20210226185203.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 100308s2003 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-3836-9  |q PDF 
035 |a FCC005685870 
035 |a 1124624 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Puukari, Sauli. 
245 1 0 |a Video programmes as learning tools :  |b teaching the gas laws and behaviour of gases in Finnish and Canadian senior high schools /  |c Sauli Puukari. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2003. 
300 |a 361 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede. 
530 |a Julkaistu myös painettuna (ISBN 951-39-1404-6). 
591 |i 516 
650 7 |a oppimateriaali  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p157 
650 7 |a audiovisuaalinen oppimateriaali  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8338 
650 7 |a video  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8368 
650 7 |a fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a kaasujen fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16592 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a lukio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
653 |a physics 
653 |a teaching methods 
653 |a videotape recordings 
653 |a audiovisual aids 
653 |a physics instruction 
653 |a senior high school 
653 |a video programmes 
653 |a learning outcomes 
653 |a goal-orientation 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 216. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3836-9  |u URN:ISBN:978-951-39-3836-9 
999 |c 1124624  |d 1124624