Yrityksen brandi-identiteetti suhteessa kuluttajien mielikuvaan brandista case Finnkarelia

Bibliographic Details
Main Author: Väisänen, Annika
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1123738

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1123738
003 FI-J
005 20210226184952.0
008 100222s2008 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005681767 
035 |a 1123738 
041 0 |a fin 
100 1 |a Väisänen, Annika. 
245 1 0 |a Yrityksen brandi-identiteetti suhteessa kuluttajien mielikuvaan brandista :  |b case Finnkarelia /  |c Annika Väisänen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 79 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Finnkarelia. 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
650 7 |a mielikuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
999 |c 1123738  |d 1123738 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Väisänen  |9 1