Kuluttajan kokema arvo ja sen vaikutus ostoaikomukseen case Pandan lakritsipussit

Bibliographic Details
Main Author: Louhi, Laura
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1119719

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1119719
003 FI-J
005 20221228144458.0
008 100216s2008 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005679873 
041 0 |a fin 
100 1 |a Louhi, Laura. 
245 1 0 |a Kuluttajan kokema arvo ja sen vaikutus ostoaikomukseen :  |b case Pandan lakritsipussit /  |c Laura Louhi. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 79 s. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Panda (yritys) 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a makeiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6769 
650 7 |a ostaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10366 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a uskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7328 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
999 |c 1119719  |d 1119719 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Louhi  |9 1