Urheilun suurtapahtumat sponsorointikohteena sponsoroinnin vaikutukset yritysten ja kaupunkien imagoon

Bibliographic Details
Main Author: Nurmi, Vili
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1119712

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1119712
003 FI-J
005 20210226184249.0
007 ta
008 100216s2008 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005679856 
035 |a 1119712 
040 |e rda 
041 0 |a fin 
084 |2 ykl 
100 1 |a Nurmi, Vili. 
245 1 0 |a Urheilun suurtapahtumat sponsorointikohteena :  |b sponsoroinnin vaikutukset yritysten ja kaupunkien imagoon /  |c Vili Nurmi. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 108 lehteä 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
650 7 |a sponsorointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1759 
650 7 |a liikuntatapahtumat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1963 
942 |2 z  |c LAINA0 
999 |c 1119712  |d 1119712 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Nurmi  |9 1