Factors affecting cooperation in a marketing channel as perceived by channel members case: Ensto UN

Bibliographic Details
Main Author: Kupari, Hanna
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1119176

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1119176
003 FI-J
005 20240517180811.0
008 100205s2008 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC005676696 
041 0 |a eng 
100 1 |a Kupari, Hanna. 
245 1 0 |a Factors affecting cooperation in a marketing channel as perceived by channel members :  |b case: Ensto UN /  |c Hanna Kupari. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 81 s 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Ensto (yhtiö) 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a yhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334 
650 7 |a sitoutuminen (toiminta)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 
651 7 |a Venäjä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94479 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
999 |c 1119176  |d 1119176 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Kupari  |9 1