Brändin muutos näkökulmia onnistuneeseen sisäiseen implementointiin

Bibliographic Details
Main Author: Karjalainen, Mari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1118541

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1118541
003 FI-J
005 20210226184000.0
008 100127s2009 fi ||||||m |||||||fin|c
035 |a FCC005671013 
035 |a 1118541 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Karjalainen, Mari. 
245 1 0 |a Brändin muutos :  |b näkökulmia onnistuneeseen sisäiseen implementointiin /  |c Mari Karjalainen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2009. 
300 |a 92 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a käyttöönotto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17832 
650 7 |a yrityskulttuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11261 
650 7 |a muutos  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p277 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
650 7 |a maine  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3615 
653 0 |a brands 
653 0 |a organizational identity 
653 0 |a image 
653 0 |a implementation 
999 |c 1118541  |d 1118541 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Karjalainen  |9 1