Palvelun laadun, koetun arvon ja tyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen

Bibliographic Details
Main Author: Hämäläinen, Eveliina
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1117583

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1117583
003 FI-J
005 20210226183742.0
008 100113s2009 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005667634 
035 |a 1117583 
041 0 |a fin 
100 1 |a Hämäläinen, Eveliina. 
245 1 0 |a Palvelun laadun, koetun arvon ja tyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen /  |c Eveliina Hämäläinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2009. 
300 |a 88 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU  |b jykdo 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a palvelutaso  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10000 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a vakuutusala  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18824 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
999 |c 1117583  |d 1117583 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Hämäläinen  |9 1