Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Opettajaksi opiskelevien pedag...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Opettajaksi opiskelevien pedagoginen ajattelu ja ammatillinen kehittyminen liikunnanopettajakoulutuksessa

Opettajaksi opiskelevien pedagoginen ajattelu ja ammatillinen kehittyminen liikunnanopettajakoulutuksessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Palomäki, Sanna
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2009.
Series:Studies in sport, physical education and health, 142.
Subjects:
liikunnanopettajat
pedagogiikka
ajattelu
opetustilanne
liikuntakasvatus
ammatillinen kehitys
opetustaito
opettajankoulutus
opetusharjoittelu
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3774-4
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Item Description:Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa.

Similar Items

  • Opettajaksi opiskelevien pedagoginen ajattelu ja ammatillinen kehittyminen liikunnanopettajakoulutuksessa
    by: Palomäki, Sanna
    Published: (2009)
  • Opiskelijoiden laji-, opetus- ja sosioemotionaalisten taitojen kehittyminen liikunnanopettajakoulutuksessa
    by: Leino, Iku, et al.
    Published: (2011)
  • Opettajan toiminta ja ajankäyttö heterogeenisen esiopetusryhmän liikuntatunneilla
    by: Harvisalo, Riikka
    Published: (2009)
  • Opettajan pedagogiset opinnot ja opetusharjoittelu yliopistollisessa opettajankoulutuksessa opettajankouluttajien ja opettajaksi opiskelevien näkökulmasta
    by: Wahlgrén, Anna
    Published: (2008)
  • Opettajan ja ohjaajan pedagoginen ajattelu osana ammatillista kehittymistä
    by: Ranta-Nilkku, Hanna-Reetta, kirjoittaja
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report