Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
Käytetyt suodattimet:
Asiasanat: Poista suodatin luokanopettajaksi opiskeleva
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Näytä rajaukset (1)
Asiasanat: Poista suodatin luokanopettajaksi opiskeleva
  • "Että sais olla lapsena toiste...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään

"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: From, Kristine
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä : 2010
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 381.
Aiheet:
Grounded Theory.
samarbete
toiminnallisuus
kuntoutus
toimintaympäristö
erityisoppilaat
yhteistyö
tiimityö
tukeminen
erityispäivähoito
erityiskasvatus
varhaiskasvatus
päivähoito
inkluusio
lapset (ikäryhmät)
grounded theory
småbarnspedagogik
rehabilitering
specialelever
teamarbete
stödjande
activity-based participation
inclusion
child with special educational needs
co-operation
teamwork
organisational learning
verksamhetsområde
väitöskirjat
Linkit:Linkki verkkoaineistoon
Linkki
https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/22736/9789513938017.pdf?sequence=1
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään

"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään Tekijä From, Kristine

Julkaistu 2010
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Hae kokoteksti
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • "Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään
    Tekijä: From, Kristine
    Julkaistu: (2010)
  • Pedagoginen synkronointi : vaikeus johtamispäätöksissä yläkoulunrehtorien kokemana
    Tekijä: Isotalo, Kaisa, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • "Tää koulutus ei oo tehnyt musta pelkkää jumppamaikkaa" : substantiivinen teoria aikuisoppijjan ammatillisen kasvun holistisesta prosessista liikunnanopettajakoulutuksessa
    Tekijä: Aarto-Pesonen, Leena
    Julkaistu: (2013)
  • Pedagoginen synkronointi : vaikeus johtamispäätöksissä yläkoulunrehtorien kokemana
    Tekijä: Isotalo, Kaisa, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • Oppilasta lamaannuttava kouluvuorovaikutus : aineistoperustainen teoria
    Tekijä: Kautto-Knape, Erja
    Julkaistu: (2012)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus